اینو بخونید....کاش اطلاع رسانی بشه به همه دخترها

خرید بک لینک
آزمایش خون ساده ای وجود داره به نام آزمایش ذخیره تخمدان که همه افراد بالای بیست سال باید انجام بدن .اگه عددش بالا باشه تنبلی داری و اگر پایین باشه داری یائسه میشی .یائسه شدن علامت نداره و وقتی علامت خودشو نشون میده که دیگه تخمکی برای بارداری باقی نمونده و فرد باید تخمک اهدایی از زن دیگه بگیره .همه تنبلی های تخمدان هم راحت درمان نیستن خیلیا سال ها نازا بودن و یا مجبور شدن ای وی اف کنن .هر چی سن بالا میره ذخیره تخمدان و کیفیت تخمک کم میشه پس فک نکن همیشه وقت داری برای بارداری .این آزمایش هزینش حدود دویست هزار تمنه اما هزینه ای وی اف و یا تخمک اهدایی صد برابر این هزینه هست . اگر کسی مجرده و ذخیره تخمدانش کمه باید بره تخمکاشو فریز کنه که بعدا که ازدواج کرد بتونه ازشون استفاده کنه .کسی هم که تنبلی داره زودتر درمانشو شروع کنه تا درد نازایی رو تجربه نکنه

اینو بخونید....کاش اطلاع رسانی بشه به همه دخترها...

ما را در سایت اینو بخونید....کاش اطلاع رسانی بشه به همه دخترها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 19:36

صفحه بندی